لوٹ لیا ، ہاں لوٹ لیا

Emotive portrait Deviant art Loot Liya

لوٹ لیا ترے حسن نے ،
 ترے عشق نے مجھ کو لوٹ لیا ..
وہ نین ترے ، کریں بے چین مجہے ..
آنکھوں کے وہ تاج ترے ،
میرے دل میں بستے ارمانوں کو،
 انہوں نے لوٹ لیا ، ہاں لوٹ لیا ..

وہ تیری عجب مسکراہٹ نے ،
 لبوں کی وہ جھلملاہٹ نے ..

تیری زلفوں کی سرسراہٹ نے ..

میرے بے بس دل کی گنگناہٹ کو
 ، لوٹ لیا ، ہاں لوٹ لیا ..

وہ ترے لالی ہونٹوں نے ،
تیری کاجل والی آنکھوں نے ..

کچھ ان کہی سی باتوں نے ..

میرے دل میں بستی آهوں کو ،
 لوٹ لیا ، ہاں لوٹ لیا ..

وہ سادگی میں آوارگی ،
 وہ تیری ناراضگی ..

اف یہ تیری ظالم عاشقی ..

مجہے قید کر کے اس میں
 ، تو نے لوٹ لیا ، ہاں لوٹ لیا ..

یوں بن کے میرے ہمدرد ،
 دیا تو نے مجہے کیسا درد ..

تو آوارہ گرد ، اے دہشت گرد ..

میری عاشقی کی حسن جاں ،
 تو نے لوٹ لیا ، ہاں لوٹ لیا ..

Written By : Syed Ommer Amer
Dated : 10th August 2013

Note : It was Eid Day2 and I was all bored. The weather was like wow, cold breeze, clouds, rain ... Exotic! So I decided to give it a shot and I hope you liked what I wrote. I want to thank Muhammad Umer Saleem for helping me out in typing it in Urdu Script and also doing the editing of this poem :)